خروش مردم تهران در حمایت از مدیریت جهادی+تصاویر
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

خروش مردم تهران در حمایت از مدیریت جهادی+تصاویر
هواداران محمد باقر قالیباف از ساعتي پيش در سراسر کشور در میدان های اصلی شهر دور هم جمع شذه اند تا حمایت خود را از نامزد اصلح این انتخابات اعلام کنند. در تهران نيز هزاران هوادار محمد باقر قاليباف خودشان را به ميدان فلسطين رسانده اند. قاليباف هم قرار است تا دقايقي ديگر در جمع آنها حاضر شود.
شفاف:  محمدباقر قالیباف بعدازظهر امروز در اجتماع پرشور ده‌ها هزار نفر از هواداران خود در میدان فلسطین به سخنرانی پرداخت.





 
قالیباف در آغاز سخنان خود گفت: خدمت شما مردم با محبت، صبور، شهیدپرور و ولایتمدار تهران عرض خیرمقدم و تشکر دارم و همچنین به همه خانواده شهدا، ایثارگران، همسنگران و همکارانم و به همه شما مردم بامحبت و با گذشت در این شهر عرض تقدیر و خیرمقدم دارم. در یک کلام سلام به تهران و تهرانی و سلام بر ایران اسلامی. همچنین به همه هموطنان عزیزم در سراسر کشور که الان به طور مستقیم این برنامه را می‌بینند و می‌شنوند عرض ادب و احترام دارم و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت توأم با شادابی و نشاط می‌کنم.



 
با همه مردم ایران صحبت کردم

قالیباف در جمع تهرانی‌ها گفت: مردم عزیز! شما از همه بهتر می‌دانید که حرف زدن برای من بسیار سخت است، مخصوصا برای کسانی که مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند. طبیعتا باید با کارمان با مردم عزیز سخن بگوییم، نه با زبانمان. در این مدت هشت سال که توفیق خدمت در شهر تهران و برای شما مردم نجیب، شریف و بامحبت را داشتم، هر چه در توانم بود به کار بردم تا با کارم با شما سخن بگویم.

 

وی گفت: در مدت ۲۰ روزی که شرایط برای محقق کردن حماسه سیاسی اقتضا می‌کرد که سفرهای زیادی داشته باشم و با مردم سخن بگویم از آب‌های گرم و نیلگون خلیج فارس تا منطقه کویری و با محبت در مرکز ایران و تا منطقه مازندران، البرز، سبلان، با اقشار مختلف مردم از ترک و بلوچ و لر و عرب و ترکمن و فارس و عشایر و همه ایرانیان سخن گفتم. وقتی با آن‌ها سخن می‌گفتم و صحبت می‌کردم، حرف‌هایی از آن‌ها شنیدم، محبت‌هایی از آن‌ها دیدیم و گله‌مندی‌هایی را هم از آن‌ها شنیدم، اما وقتی به مردم نگاه می‌کردم برق امید را در چشم یکایک مردم این سرزمین دیدم. وقتی برق این نگاه را در چشم مردم دیدم مصمم‌تر شدم؛ و با امید بیشتری متعهد شدم، چراکه مردم من را لایق و محرم دانستند و درددل کردند. درددل‌هایی که بعضا تحمل شنیدن آن‌ها برای هر انسان منصفی بسیار سخت بود.


 

 خداحافظی با دروغ و ریا در کشور

 

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: این سفر‌ها باعث شد امیدوار‌تر و با عزمی محکمتر از گذشته در راه خدمت به مردم عزیز گام بردارم. مردمی که در راه دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا و دفاع از ولایت از جان، مال، فرزندان و همه چیز خود گذشتند و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند. این بار سنگینی بر دوش هر انسان منصفی است که بخواهد به این مردم خدمت کند.



 
وی افزود: روز جمعه در یک نقطه عطف بزرگ قرار داریم و ملت فهیم و فکور ما برای یک حماسه سیاسی آماده می‌شوند. باید به حول و قوه الهی به گونه‌ای عمل کنیم که خواست مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. ملت عزیز ما در روز ۲۴ خرداد تلاش خواهند کرد مسیری را که تا امروز در دست اجرا بوده و آن را پیموده‌ایم کنار بزنند. مردم باید نشان دهند آینده ما با گذشته و وضع موجود به طور کامل متفاوت خواهد بود.



 
قالیباف تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم در روز ۲۴خرداد سیاست‌بازان تکراری و ناکارآمد چوب حراج را به عزت و شرف ایران بزنند. نباید اجازه دهیم سوءتدبیر و ضعف در مدیریت کشور فرصت‌ها را از ملت و جوانان ما بگیرد. ملت ما اشراف‌سالاری، سرمایه‌داری و همچنین شعارهای بی‌عمل، انقلابی‌نمایی و شعارزدگی را دیده ‌اند و انشاالله در ۲۴ خرداد به وعده‌های بی‌عمل، شعارزدگی، اشراف سالاری و تحجر پایان می‌دهند. ۲۴ خرداد روز خداحافظی با بداخلاقی‌ها، اختلاف‌ها، کینه‌ورزی‌ها و دروغ و ریا در کشور است.


 

اول باید حقوق مردم را بدهیم


 

وی خطاب به مردم تهران گفت: این ملت عزیز در روز ۲۴ خرداد نشان خواهد داد که‌‌ همان ملت دهه اول انقلاب و پایبند به آرمان‌های امام و شهدا و سرباز ولایت هستند و هر شرایط سختی را تحمل می‌کنند. روز ۲۴ خرداد روز آغاز کار جهادی با فرهنگ انقلاب و فرهنگ خدمت به مردم است. روز آغاز کاری است که تدابیر بر زمین مانده مقام معظم رهبری را محقق کند و دغدغه‌های مردم عزیز ما در سراسر کشور که کسی صدای آن‌ها را نشنیده است برطرف کند. ۲۴ خرداد روز آغاز کار سنگین در کشور برای خدمت به مردم مظلوم و شهید پرور است. امیدوارم ملت عزیز در ۲۴خرداد با حمایت خود و تبعیت از مقام معظم رهبری به وضعیت فعلی پایان دهند.




 
قالیباف ادامه داد: انشاالله ۲۴خرداد روز محترم شمردن قانون اساسی و حقوق مردم با کار در مکتب اهل‌بیت (ع) است. افتخار ما این است که شیعه و پیرو امیرالمومنین (ع) هستیم و از ایشان اینگونه آموخته‌ایم که در مجموعه دولت‌ها و حکومت‌ها باید اول حقوق مردم را بدهیم سپس حق حاکمیت را مطالبه کنیم.




 
فقر و رنج و نابسامانی‌ها را برطرف می‌کنیم
 

قالیباف خطاب به جمعیت کثیر مردم تهران گفت: انشاالله ۲۴خرداد روزی باشد که در کشورمان همه در برابر قانون مساوی و برابر باشند. هیچ فرقی بین اقوام و گروه‌ها وجود ندارد و همه باید در سایه ولایت، نظام اسلامی و در چارچوب قانون، با همدلی، اجرای قانون اساسی و استفاده از ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد پیش روند. به این ترتیب دست به دست هم می‌دهیم و فقر و رنج و نابسامانی‌ها را برطرف خواهیم کرد.


 


وی تاکید کرد: در ماه شعبان و در ایام ولایت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و قمر بنی‌هاشم (ع) قرار داریم. در این ماه شعبان عزیز قول می‌دهیم که در هر شرایطی برادری و گذشت و محبت را در کشور حفظ کنیم و با تجربه پیشکسوتان و کمک جوانان، به تغییر وضع فعلی بپردازیم.


 

 قالیباف گفت: حماسه سیاسی را شما ملت عزیز رقم خواهید زد و اگر خیر بنده و توفیق الهی در این بود و خدا قلب‌های شما مردم را به این سمت جهت داد که در دولت آینده حضور داشته باشم، با همراهی شما مردم عزیز قول می‌دهیم و پیمان می‌بندیم که حماسه اقتصادی را بعد از حماسه سیاسی ایجاد کنیم.


 

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم راه امام و شهدا و خدمت به مردم را در سایه تدابیر مقام معظم رهبری پیش ببریم و برای همه شما آرزوی موفقیت، خیر و شادابی دارم. لبیک یا حسین.


 

 

متن خبر لحظه‌ای + حاشیه‌ها


... ۱

هواداران محمد باقر قالیباف از ساعتی پیش در سراسر کشور در میدان‌های اصلی شهر دور هم جمع شذه‌اند تا حمایت خود را از نامزد اصلح این انتخابات اعلام کنند. در تهران نیز هزاران هوادار محمد باقر قالیباف خودشان را به میدان فلسطین رسانده‌اند. قالیباف هم قرار است تا دقایقی دیگر در جمع آن‌ها حاضر شود.


 
... ۲

استقبال از همایش میدان فلسطین به حدی است که در خیابان‌های اطراف این میدان تردد خودرو‌ها به سختی صورت می‌گیرد. هم اکنون ازدحام جمعیت به جایی رسیده که خیابان فلسطین و خیابان ولیعصر (عج) مملو از هواداران است. همچنین تعداد زیادی از اعضای هیات‌های مذهبی، شهروندان و جوانان پایتخت‌نشین از خیابان‌های مقابل در حال حرکت به سمت میدان فلسطین هستند.



 
هواداران با ماشین‌های پوشیده شده از عکس‌ها و پوسترهای محمدباقر قالیباف در اطراف میدان فلسطین حاضر شده‌اند. مردم فوج فوج و دسته دسته به سمت محل برگزاری مراسم در حال حرکت هستند. در میان هواداران‏‏‏‏ْ‎‏ حضور پرتعداد و پرشور زنان و جوانان به چشم می‌خورد. تعداد زیادی از جانبازان روی ویلچر از ساعت‌ها قبل در مراسم حضور دارند.


 

خیابان‌های منتهی به میدان فلسطین با تراکت‌های تبلیغاتی و پلاکارد‌های محمدباقر قالیباف از سوی هواداران و حامیان او پر شده است. مردم بر روی تراکت‌ها و پلاکارد‌ها با جملاتی نظیر «قالیباف، جوانمردانه حمایتت می‌کنیم‏»، «مردی برای مردم»، «جهاد ادامه دارد» و «حی علی خیر العمل، خوش آمدی مرد عمل را» منقش شده است.


 

جمعیت حاضر در میدان فلسطین شعارهای حمایتی برای کاندیدای خود سر داده‌اند که از آن جمله می‌توان به «قالیباف پایبنده، رئیس جمهوری آینده» اشاره کرد.

... ۳

جوانان و زنان با در دست داشتن گل‌های گلایول قرمز یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند. جایگاه سخنرانی هم با پخش موسیقی‌های حماسی و مدیحه سرای مداحان اهل‌بیت (ع) به مناسبت جشن‌های شعبانیه، شور و شعف هواداران قالیباف را بیشتر کرده است.


 
روی برخی پلاکارد‌ها شعارهایی مثل؛ «خدمت، عملکرد، نماد نسل همت»، «خدا نکند روزی بر من بگذرد که در آن از شهدا و حماسه‌هایشان یاد نکنم» و «نه تنها قهرمان تهرانی، بلکه پهلوان ایرانی» دیده می‌شود.

پرچم‌های جمهوری اسلامی به همراه پلاکادرهای «جهاد ادامه داد» سرتاسر میدان فلسطین را پوشانده است. خیابان فلسطین شمالی تا تقاطع بلوار کشاورز مملو از جمعیت هواداران قالیباف شده است.


 

محمدباقر قالیباف تا دقایقی دیگر وارد میدان فلسطین می‌شود. اجتماع بزرگ هواداران محمدباقر قالیباف با شعار ایران سربلند و با پیام «با تو می‌مانیم» دقایقی پیش با قرائت قرآن رسما آغاز به کار کرد.


 

... ۴

شهروندان در حالی که با پرچم‌های یا حسین (ع) و یا مهدی (عج) در حال حرکت به سمت محل برگزاری مراسم هستند شعار لبیک یا حسین سر می‌دهند.


 

مراسم به شکل ویدئو کنفرانس در کنار میدان فلسطین برای مردم پخش می‌شود. حضور ستادهای مختلف حامی قالیباف به صورت پررنگ مشاهده می‌شود. هم اکنون تعدادی از زیادی از جوانان از ضلع شمالی میدان فلسطین با سربندهای «دولت جهادی ادامه دارد» وارد میدان فلسطین شدند.


 

عبدالرضا هلالی، مداح اهل‌بیت هم اکنون در حال مدحیه سرایی است.

... ۵

در مراسم امروز علاوه بر حضور پرشور مردم، اعضای هیات مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون نیز حضور دارد. علی پروین بازیکن اسبق پرسپولیس و محمود خوردبین نیز در میان جمعیت دیده می‌شوند. حمید سوریان و تعدادی از کاندیداهای شورای شهر از جمله علیرضا دبیر، مرتضی طلایی و معصومه آباد نیز برای اعلام حمایت از محمدباقر قالیباف در تجمع میدان فلسطین حاضر شده‌اند.


 

... ۶

هزاران تهرانی در میدان فلسطین و معابر اطراف فریاد لبیک یا حسین (ع) سر می‌دهند.

قالیباف دقایقی پیش وارد میدان فلسطین شد، با ورود قالیباف فریاد «قالیباف حمایت می‌کنیم» به پا خواست. مردم همچنین با شعار «حی علی خیر العمل خوش آمدی مرد عمل» از وی استقبال کردند.


 

قالیباف لحظه‌هایی پیش سخنرانی خود را آغاز کرد.

... ۷

محمدباقر قالیباف در جمع چندده هزار نفری و پرشور مردم در میدان فلسطین سخنان خود را آغاز کرد.


 

در میان اظهارات قالیباف مردم یکسره شعارهای حمایتی سر می‌دهند. شعارهایی مانند «ابوالفضل علمدار، قالیباف را نگه دار»

در ادامه می‌توانید مهم‌ترین محورهای سخنان قالیباف را بخوانید:

ما باید با کارمان با مردم سخن بگوییم نه با زبانمان.


 

در این مدت ۸ سال، تلاش کردم با شما عزیزان تهرانی با کارم سخن بگویم. فقط در این ۲۰ روزی که شرایط اقتضا می‌کرد مجبور شدم برای خلق حماسه سیاسی سفرهای متعددی داشته باشم و مرتبا با مردم سخن بگویم.

از مردم در این مدت گلایه‌های بسیاری درباره شرایط موجود شنیدم، اما برق امید را در چشمان یکایک این مردم عزیز دیدم. درددل‌های شنیدم که بعضا قابل شنیدن نبود و تحملش برای هر انصاف منصفی سخت بود.


 

سفر‌ها باعث شد با عزمی محکمتر از گذشته در راه خدمت به این مردم عزیزی که در راه دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ آرمان‌های امام و شهدا و در راه دفاع از ولایت، جان و مال و فرزندان خود را داده و سختی را تحمل می‌کنند، خدمت کنم. این وظیفه هر انسانی است. در یک نقطه عطف بزرگی در روز جمعه قرار داریم. باید در این روز و برای یک حماسه سیاسی، ملت فهیم و فکور کشورمان آماده می‌شوند. باید بدانیم که به گونه‌ای به حول و قوه الهی عمل کنیم، که خواسته مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم.


 

آینده ما به طور کامل با گذشته ما متفاوت خواهد بود. ۲۴ خرداد نباید اجازه دهیم که سیاست‌بازان تکراری و ناکارآمد، چوب حراج را به عزت و شرف ملت ایران بزنند. نباید اجازه دهیم که سوءتدبیر در این کشور فرصت‌‌ها را از جوانان و ملت ما بگیرد.



 
اشراف سالاری و سرمایه‌داری، تحجر و شعار بی‌عمل و انقلابی‌نمایی و شعار ‌زدگی، باید در ۲۴ خرداد پایان یابد. باید قول‌های بی‌عمل پایان یابد. مردم به این‌ها پایان می‌دهد. ۲۴ خرداد روز خداحافظی با کینه‌ورزی‌ها و اختلاف‌افکنی‌ها و بداخلاقی ‌هاست. ملت عزیز در ۲۴ خرداد نشان می‌دهد که‌‌ همان ملت دهه اول انقلاب و پایبند به آرمان‌های امام و شهدا و سرباز ولایت هستند در هر شرایطی.

باید روز جمعه برای یک حماسه سیاسی به حول و قوه الهی به گونه‌ای عمل کنیم که خواسته مقام معظم رهبری محقق شود.


 

۲۴ خرداد روز خداحافظی با بداخلاقی‌هاست. روز خداحافظی با اختلاف و کینه‌ورزی‌هاست. ۲۴ خرداد روز خداحفاظی با دروغ و ریا در این کشور است. ملت عزیز در ۲۴خرداد نشان خواهد داد که‌‌ همان ملت دهه اول انقلاب و پایبند به آرمان‌های امام و شهدا و سرباز ولایت هستند و در هر شرایط سختی این آرمان‌ها را حفظ می‌کنند.

 (در این لحظه مردم شعار دادند: کلید انگلیسی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم)


 

روز ۲۴ خرداد حتما روز پایان امید انگلیس و آمریکا در کشور خواهد بود.

روز ۲۴ خرداد، روز آغاز کار جهادی با فرهنگ انقلابی و آغاز کاری است که تدابیر به زمین مانده مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشاند. ۲۴ خرداد روز آغاز چشاندن طعم شیرین خدمت به مردم مظلوم کشور است. امیدواریم در این روز، به نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب و مردم پایان دهیم.


 

۲۴خرداد روز محترم شمردن قانون اساسی و حقوق مردم است. افتخارمان این است که در مکتب اهل بیت (ع) تربیت شدیم و مولی‌الموحدین امام علی علیه السلام امام ماست که ایشان فرموده‌اند اول باید حقوق مردم را بدهیم و بعد حق حکومت را مطالبه کنیم.

در این روز قول می‌دهیم همچنان که محرم و صفر را زنده نگهداشتیم در هر شرایطی بتوانیم فرهنگ عاشورا و محرم و برادری و اخوت و گذشت و احترام به پیشکسوتان را زنده نگهداریم.


 

به شما قول می‌دهیم که حماسه اقتصادی را محقق کنیم.

امیدواریم ۲۴ خرداد روزی باشد که آغاز کنیم که در کشور در برابر قانون همه برابر و مساوی هستند و هیچ فرقی بین مردم، گروه‌ها و مذاهب و ادیان نیست.


 

در ۲۴ خرداد در چارچوب قانون اساسی و در سایه ولایت و با ظرفیت‌های خوبی که در کشور داریم، دست به دست هم می‌دهیم و این غم و رنج را از دل مردم پاک می‌کنیم.

اگر توفیق بر این بود و قلب مردم و خدا به سمت من جهت داده شد که توفیق خدمت گذاری داشته باشم، همچنان که در تهران وعده دادم و با همه تلاش و بزرگواری شما سعی کردم وعده‌ها را جامه عمل بپوشانم در میدان فلسطین و در جمع شما مردم و همه ملتی که مستقیم صدای من را می‌شنوند قول می‌دهم و پیمان می‌بندم بتوانیم حماسه اقتصادی را بعد از حماسه سیاسی به همت جوانان، جامه عمل بپوشانم.


 

قالیباف در پایان از همه مردم تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مراسم، حامد زمانی در جمع هواداران قالیباف در میدان فلسطین تهران حاضر شد و بعد از پایان سخنان محمدباقر قالیباف به اجرای سرود تبلیغاتی قالیباف پرداخت.


 

... ۸

دکترمحمدباقر قالیباف پس از پایان مراسم سوار بر خودرو در میان خیل عظیم جمعیت به سمت خیابان ولیعصر در حرکت است. به دلیل کثرت جمعیت خودروی قالیباف در بین هواداران متوقف مانده و نمی‌تواند مسیر را ادامه دهد.


 

... ۹

مردم خیابان طالقانی تا تقاطع ولیعصر (عج) را همراه با قالیباف در حال طی کردن هستند و با شعارهای «مالک اش‌تر علی، فدایی سیدعلی»، «رای ما یک کلام، قالیباف والسلام» و «قالیباف قالیباف حمایتت می‌کنیم» او را همراهی می‌کنند. همچنین تعدادی زیادی از جوانان در اطراف خودرو قالیباف حلقه انسانی تشکیل داده‌اند.






















 


 
مطالب مرتبط

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, :: 21:47 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 55627
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1